Mamma Med Tvångssyndrom, Tourettes Syndrom, Ångest....

Alla inlägg under maj 2009

Av Karolina - 19 maj 2009 18:14

Vilde har äntligen börjat förstå det här med hoppgunga. Nu är det inte en lugn stund när han är i den. Han hoppar, jollrar, skrattar och skriker. Han älskar den. Liam och Melvin gillade aldrig den på det sättet.


Jag lägger ut en videofilm från Vildes hoppstund idag.

Av Karolina - 17 maj 2009 13:12

Vilde och jag har varit i Norge några veckor nu så det är därför jag inte uppdaterat på väldigt länge.

Vi har varit hos Tomas och haft det så mysigt tillsammans. Jag bara älskar att vara nära Tomas. Han är verkligen helt underbar. Jag är väldigt lycklig.


Sen är det så bra att Vilde och hans pappa får en bra relation redan från början, trots att Tomas jobbar och bor i Norge. Vilde är så lycklig i hans närhet. Ja, tvärtom med såklart. Deras ögon lyser av glädje när dom busar ihop.


I Norge fick Vilde en gåstol som han verkligen älskade. Vi bestämde att dne skulle vara kvar hos pappa över sommaren, då vi kommer tillbringa mycket tid där. Om 2 veckor åker vi upp igen, men denna gången åker Liam och Melvin också med. Vi ska gå på nöjesparken Tusenfryd utanför Oslo. Det ska bli jättekul. Sen har vi bilen med oss också, så allt blir mycket lättare.



Presentation


En tjej som kämpar varje sekund av ångest, oro och tvångssyndrom. Samtidigt som jag måste klara av att vara en mamma åt mina söner.

Följ Min Blogg

bloglovin bloglovin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Länkar

Räknare

Vädret Trelleborg

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Skapa flashcards