Mamma Med Tvångssyndrom, Tourettes Syndrom, Ångest....

Alla inlägg under april 2010

Av Karolina - 26 april 2010 17:59

Jag har helt glömt bort att lägga in bilder från när vi var på stranden för någon vecka sedan. Jag hämtade Liam tidigare från dagis en dag för att mysa. Så vi åkte och köpte glass och åkte sen en sväng till stranden innan vi skulle hämta hem Melvin från dagis. Jättemysigt, men kallt.    


Här nedanför bjuds på lite fina bilder från vår stund på stranden:


   

   

   

          

Av Karolina - 23 april 2010 21:47

Melvin kom nu i veckan och ville pyssla med mig. Han hade kommit på en idé om hur man kunde göra en egen, hemmagjord Pikachu. Han ville ha toarullar, papper, pennor, lim och det viktigaste, pasta. Sen förklarade han hur den skulle se ut och så hjälpte vi varandra. Ni måste väl hålla med om att dessa är underbara?

    

Av Karolina - 21 april 2010 19:48

Vad konstigt det känns när man går in på Kastrups hemsida och ser alla inställda flyg. Det står "Cancelled" på alla flygturer och det har typ inte hänt sedan, jag vet inte när.


        

Av Karolina - 17 april 2010 19:29

Idag fick vi äntligen tillgång till vår koloni. Hela kvällen har vi vårstädat och grillat korv. Jag verkligen längtar efter att få spenderar varma sommardagar här.

 
Av Karolina - 15 april 2010 21:19

Nu i dagarna har jag tagit många foton på våren. Jag har aldrig förstått hur vacker den är? 


            

Av Karolina - 14 april 2010 21:09

Igår grillade vi för första gången i år. Vi körde till Mamma och Verners koloni och grillade korv med dom. Vilket härligt väder och vilken vårkänsla man fick. Barnen stormtrivdes och lekte hela tiden där. Inget tjat om att åka hem och spela tvspel som det annars alltid är.


Allt var så underbart och mysigt så vi gick ett varv där i området för att se om det fanns några kolonier till salu. Vi hittade en jättefin nästan grannar med Mammas och som till vår stora förvåning var till salu. Tomas ringde dom direkt och idag var vi på visning. Så till helgen är vi stolta koloniägare...hihi.


Här kommer lite bilder från grillnigen hos Mamma och Verner:

  



  

                  

Av Karolina - 12 april 2010 18:51

Testar att blogga från mobilen.

 
Av Karolina - 3 april 2010 21:29

Förra veckan på självaste öppningspremiären, var vi på Bakken i Danmark.

Jag, Tomas, Liam, Vilde och Felicia. Melvin ville hellre stanna hemma hos Fredrik. Vi vann jättemycket fina saker. Spel, ramar och gosedjur i mängder. Ni vet såna klor ma griper nallar i? Vi vann tre på raken i en sån jättestor klo. Såna med gigantiska nallar i. Först plockade jag upp en Musse Pigg, sen en Mimmi Pigg och sist en Nalle Puh. Nallarna var säkert 60 cm höga.


Redan på vägen dit mådde Liam dåligt och vi fick stanna ett par gånger för att han behövde frisk luft. Men han ville inte hem, han ville så gärna dit. När vi kom dit och han fick ätit en mjukglass och åka berg och dalbanan så verkade han må bättre....tills klockan var 21.00 ungefär. Då fick han lite panik och sa att han måste kräkas. "Gå bort med honom till buskarna", sa jag till Tomas. men dom hann bara en meter, sen kom det två enorma kaskader ur honom. Stackars mamma älskling. Det var bara att packa in oss i bilen och åka hem. Som tur var så somnade han i bilen, så bilen slapp kräkas ner.


Här kommer lite bilder från dagen!


    





   

     

Presentation


En tjej som kämpar varje sekund av ångest, oro och tvångssyndrom. Samtidigt som jag måste klara av att vara en mamma åt mina söner.

Följ Min Blogg

bloglovin bloglovin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Länkar

Räknare

Vädret Trelleborg

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Skapa flashcards