Mamma Med Tvångssyndrom, Tourettes Syndrom, Ångest....

Alla inlägg under juli 2010

Av Karolina - 21 juli 2010 00:13

Har ju helt glömt bort att berätta om när vi var på Tosselilla för några veckor sedan. Vilde var iallafall helt galen av lycka. Vi har helt ärligt aldrig sett vår pojke så glad. Framförallt vid badet. Han åkte på rutschkanan hela tiden. Han klättrade själv upp och åkte ner. Sen stod Tomas eller jag där nere och tog emot honom.


Jag är väldigt stolt över Melvin som annars är så reserverad mot vatten. Han badade som en tosse och ville helst inte gå upp när vi skulle hem. Jag är så glad att han vågade bada i det halvdjupa vattnet så mycket som han gjorde.


Liam han älskar vatten och att bada. Det har han gjort sedan han var bebis. Vi har aldrig haft problem att få honom att bada. Han har sina "armpuffar" som vi kallar dom, sen badar han i det djupa tillsammans med en vuxen.


Jag tror faktiskt att vi borde sätta honom på en simskola i höst. Han skulle bli så glad om han kunde simma. Sen är det dessutom en av livets viktigaste saker att lära sig. Jag har lärt mina barn att man måste kunna vissa saker i livet. Det är att kunna prata, gå, cykla och simma. Ja om man inte på något sätt är handikappad. Annars tycker jag att alla barn i en tidig ålder ska kunna detta.


Jag bjuder på en film och lite bilder från Tosselilla här nedan:



                                                     

Av Karolina - 4 juli 2010 15:58

Till Min Älskade, Tomas! 

Jag Älskar Dig!   


Av Karolina - 1 juli 2010 23:11

Svar på Kommentaren:


Kommentar till Det Blev Ingen Barnens Loppis Och Tråkiga Norrlänningar!
Tycker nog att du dömer rätt fort själv.Du har aldrig träffat mig men vet redan att jag är riktig tråkig. Tycker att du låter mest bitter om jag får tycka ngt än fast jag är tråkig

av DJävulskt tråkig norrlänning? 2010-06-02 18:14 - IP: XX.XXX.XXX.XXX
-
Med tanke på att jag vet vem du är som skrivit detta så tänkte jag svara tillbaka.
För det första så var det inte riktat till nån specifik person. Och absolut inte till någon av Tomas släktingar.
Nej, jag har aldrig träffat dig och NEJ, jag tror inte alls att du är tråkig.
Jag kunde lika gärna skrivit inlägget om Stockholmare. Precis som att någon säkert skriver så om skåningar. Jag ber om ursäkt om du uppfattade det som riktat till dig.
Nu minns jag inte varför jag skrev det inlägget och i efterhand var det väldigt korkat av mig. Jag borde förstått att folk skulle reagera och ta illa vid sig.
Av Karolina - 1 juli 2010 21:28

Kom ju på att jag inte har skrivit om midsommar!? Vi var ju på Ljungens Camping hos min moster Inga-Lill. Det var absolut helt klart den bästa midsommar jag har varit med om. God mat och framförallt underbart sällskap.

Jag fick träffat Dennic, för första gången. Han är min kusin från Karlskrona. Vilken killen alltså. Helt galet underbar...hihi.

Sen fanns det ju även många andra folk där. Kusiner som jag inte träffat på länge. Sandra, Natta och Petra. Petra är bara så bäst alltså. Var har hon funnits hela mitt liv? För att inte tala om Moster Inga-Lill? Man märker vid såna här tillfällen hur mycket man gått miste om i livet, när man inte umgåtts med mammas släkt.


Sen vill jag bara säga att Kickis köttbullar äger!! Så goda köttbullar har jag aldrig ätit. Inte barnen heller tror jag. Melvin och Vilde åt nog hälften...hihi.


                    

Presentation


En tjej som kämpar varje sekund av ångest, oro och tvångssyndrom. Samtidigt som jag måste klara av att vara en mamma åt mina söner.

Följ Min Blogg

bloglovin bloglovin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Länkar

Räknare

Vädret Trelleborg

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Skapa flashcards