Mamma Med Tvångssyndrom, Tourettes Syndrom, Ångest....

Alla inlägg under december 2008

Av Karolina - 28 december 2008 22:13

Tänkte lägga in en videofilm på Vilde nu när han är 6 veckor gammal.


Mammas Mysbebis!

Av Karolina - 28 december 2008 22:04

Det var ett enormt långt steg mellan detta förra inlägget fram till idag. Men, men, bättre sent än aldrig. Visst är det så?


Julen har varit jättefin. Tomas var här och firade den med oss, hemma hos min pappa. Det var jättetrevligt. Vi åt gott, spelade spel och umgicks. Barnen blev överlyckliga över alla sina julklappar. Melvin blev så rörd att han nästan grät av lycka.


Det känns så skönt, för Melvin börja dra sig till mig lite mer nu. Han har alltid varit pappas pojke och inte har det hjälpt att jag varit i Norge hos Tomas så mycket heller. Jag är så rädd att Melvin ska hamna i skymundan nu som mellanbarn lätt gör. Han är inte den som tar för sig heller. Men det ska nog lösa sig. Jag lägger mycket kraft på honom.


Vilde växer så det knakar. Han har gått upp mer än 1 kg sedan han föddes och det synd på hans dubbelhaka...hihi.

Han är ett jättesnällt barn som mest ligger och tittar. Säger inte ifrån mer än när han är hungrig. Det är underbart att ha en bebis i famnen igen.


Presentation


En tjej som kämpar varje sekund av ångest, oro och tvångssyndrom. Samtidigt som jag måste klara av att vara en mamma åt mina söner.

Följ Min Blogg

bloglovin bloglovin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Länkar

Räknare

Vädret Trelleborg

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Skapa flashcards