Mamma Med Tvångssyndrom, Tourettes Syndrom, Ångest....

Alla inlägg under juni 2010

Av Karolina - 23 juni 2010 23:45

Igår kände jag att, nu får det vara bra. Jag var så trött på mitt hår. Långt, slitet, jobbigt och helt fult. Så jag ringde min frisör och fick en tid redan idag. Jag har ju enormt tjockt hår så frisören blev väldigt glad att få sätta saxen i det.

Jag fick reda på idag att under allt det raka håret fanns lockar som man kunde trolla fram om man klippte upp det. Sagt och gjort. Hon klippte av en rejäl bit på säkert 15 cm och sen klippte hon upp det lite sådär lagom.


Jag är supernöjd och glad. Jag kan ha det nersläppt för första gången på år. Dessutom så kan jag sätta upp det i en fin liten ruffsig tofs om jag hellre vill det.


Liams första reaktion när jag kom hem var, "Du var finare innan."

Tack min älskade son!   


    

Av Karolina - 21 juni 2010 13:03

Igår körde vi till småbåtshamnen i Gislöv och bara njöt. Ja vi njöt iallafall tills Liam började gorma och svära. Han hade trampat på hård tång och åkt rakt igenom det. Jag bara vek mig av skratt och Liam var mest sur, men jag kunde inte hålla mig. Hela han luktade bajs och han hade tångklet långt upp på benet.


              

    

   

   

   

    

Av Karolina - 20 juni 2010 21:15

Jag tycker verkligen så synd om min Älskling. Hur kan man ens göra så här? Hugga en människa i ryggen på detta sättet? Det är så lågt och falskt.



Jag hoppas du läser detta och inser vad DU FÖRLORAR för att du är så egoistisk och inte kan släppa din stolthet.

För det är bara du som förlorar på detta.


  


Av Karolina - 15 juni 2010 18:05

Hej!


Nu har vi hunnit vara i Spanien en vecka och kommit hem igen. Helt underbart var där. Jag ger denna resan 8 av 10 poäng. Jag rekomenderar alla att besöka Cambrils.    


Vi bodde ju i ett stort hus med 4 rok. Egen trädgård och en altan uppe på taket att sola på. Allt som behövdes fanns i huset, tom cyklar.


Veckan gick mest ut på att sola, bada, shoppa och se den vackra naturen.


Vilde blev ju sjuk redan på lördagen och är sjuk ännu, så resan blev inte som planerat om man säger så. Dessutom så fick vi ta en del av reskassan för att uppsöka läkarvård åt honom.


Det finns så mycket att berätta, men jag tar det i olika inlägg. Nu tänkte jag lägga upp lite bilder från resan.


                            

Presentation


En tjej som kämpar varje sekund av ångest, oro och tvångssyndrom. Samtidigt som jag måste klara av att vara en mamma åt mina söner.

Följ Min Blogg

bloglovin bloglovin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Länkar

Räknare

Vädret Trelleborg

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Skapa flashcards