Mamma Med Tvångssyndrom, Tourettes Syndrom, Ångest....

Alla inlägg under september 2009

Av Karolina - 29 september 2009 12:53

Till dig som skrev en kommentar i förra inlägget angående OCD:



Jag skulle bli jätteglad om du vill maila mig på, karolina.jm@telia.com


Jag kan hjälpa dig!




Kram Karolina!

Av Karolina - 22 september 2009 21:39

Ikväll är ingen bra dag. Känner mig ledsen och ohörd. Dessutom har jag ångest och en fruktansvärd huvudvärk.

Jag känner mig bara för att sätta mig i ett hörn och gråta.



Av Karolina - 22 september 2009 16:39

I helgen köpte jag mina allra första stövlar. Jag vill känna mig mer kvinnlig och komma ifrån mina jeans och adidasskor. Jag har bara haft typ ballerinaskor när jag har haft kjol på mig och det funkar inte riktigt på vintern känner jag.


Så vi åkte till Center Syd i Löddeköpinge och hittade ett par jättesnygga varmfodrade stövlar åt mig. Jag trodde aldrig att jag skulle passa i stövlar, men det var väldigt snyggt och sexigt...hihi.


Det blev ett par utan klack. Testade att gå i ett par med en liten klack, men jag gick som en man och dessutom så fick jag hålla mig i allt för att kunna stå upp.


http://www.skopunkten.com/Damskor/Modeller/Varmfodrat?art=248900&source=productrecomandations


  



Av Karolina - 6 september 2009 17:51

Idag åkte jag och Melvin till Toys R Us för han hade ett presentkort som han fick av sin morfar. Han valde ut lite saker som han ville ha och jag skulle få betala några hundra kronor utöver presentkortet. Men när vi kom fram till kassan och skulle betala så hittade jag inte mitt VISA kort och insåg ganska snabbt att Tomas inte hade lagt tillbaka det i min plånbok när han hade använt det sist. Det var tur att vi hade presentkortet så att Melvin iallafall fick dom sakerna han verkligen ville ha.



Presentation


En tjej som kämpar varje sekund av ångest, oro och tvångssyndrom. Samtidigt som jag måste klara av att vara en mamma åt mina söner.

Följ Min Blogg

bloglovin bloglovin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Länkar

Räknare

Vädret Trelleborg

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards