Mamma Med Tvångssyndrom, Tourettes Syndrom, Ångest....

Direktlänk till inlägg 13 december 2011

Hur Kan Man Ha Så Fina Barn?

Av Karolina - 13 december 2011 06:32

Jag måste verkligen ha gjort något fint i livet som har välsignats med dessa underbara pojkar i mitt liv? Tänk att få vakna upp varje morgon och veta att hela ens liv ligger och sover i rummen bredvid?


För att dela med mig av vad jag vaknar till varje morgon så vill jag visa årets skol/dagisfoto.

Fotograf: Peter Löfqvist på Studio Blå


Syskonfoto

 


Liam

 


Melvin

 


Vilde

 

        

 
 
Botti

Botti

22 februari 2012 13:07

Vilka söta pojkar du har Karolina!

Kram från Botti... från AFF om du minns... :)

/B

http://bottimedmera.blogspot.com

 
We offer proofreading service, including dissertat

We offer proofreading service, including dissertat

19 juli 2016 12:27

I adore photo sessions with children! They are so serious on pictures! I hope they enjoyed this event and will agree to others.

http://proofreading-services.org/online.php

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karolina - 12 januari 2011 00:09


  How wonderful life is, while you're in the world.        ...

Av Karolina - 11 januari 2011 01:37


Hej!   Det var ett tag sedan jag skrev sist. Det har hunnit vara julafton och nyår. Allt gick bra förutom en lättare ångestattack på julafton. Jag fick nog en dag i mellandagarna på alla dessa fruktansvärda panikångestattacker så jag säkte hjäl...

Av Karolina - 23 december 2010 22:03

Julen har alltid varit en glädjetid för mig. Jag älskade Julen förr och det var min absolut bästa högtid på året. De senaste åren har jag dock fått ångest över Julen. Det är något som gör mig ledsen. Det är något som mitt hjärta sörjer.   Jag har...

Av Karolina - 13 december 2010 01:28


Jag måste finnas, jag måste. De lever sitt liv genom mig...      ...

Av Karolina - 27 november 2010 21:12

Jag har julpyntat lite i veckan. Tillsammans med alla andra julfirande svenskar i Sverige. I år har jag köpt nya adventsljusstakar i storarummet. Mina förra i ek passade inte in här i den nya lägenheten, där allt annat går i svart. Vissa saker m...

Presentation


En tjej som kämpar varje sekund av ångest, oro och tvångssyndrom. Samtidigt som jag måste klara av att vara en mamma åt mina söner.

Följ Min Blogg

bloglovin bloglovin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Länkar

Räknare

Vädret Trelleborg

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Skapa flashcards