Mamma Med Tvångssyndrom, Tourettes Syndrom, Ångest....

Alla inlägg under januari 2009

Av Karolina - 22 januari 2009 23:44

Jag har lagt ut en ny videosnutt med Vilde, på Youtube.


Han har precis fyllt 2 månader i dagarna och har börjat "prata" väldigt mycket nu...hihi.


Av Karolina - 1 januari 2009 19:01

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
Ja, en hel del. Mycket som jag är stolt över och mycket som jag skäms över.


2. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? 
Ja


3. Dog någon som stod dig nära?
Nej, inte dog, men jag förlorade på annat sätt.


4. Vilka länder besökte du?
Sverige, Norge och Danmark


5. Är det något du saknat år 2008 som du vill ha år 2009?
Ja :)


6. Största sommarplågan?
Ingen speciell låt, men dock Sterlings alla förseningar på Oslo Flygplats.


7. Vilket/vilka datum från år 2008 kommer du alltid att minnas? 
7/3   9/3   20/4   14/11  


8. Vad var din största framgång 2008? 
Inget jag kan komma på !?


9. Största misstaget?
Jag har gjort många misstag. Det viktigaste är att jag äntligen förstått det och kan rätta till dom.


10. Har du varit sjuk eller skadat dig? 
Räknas sorg och ett brustet hjärta?


11. Bästa köpet?
Min Dator
 

12. Vad spenderade du mest pengar på? 
Resor


13. Gjorde någonting dig riktigt glad? 
Min Mommas


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Jason Mraz - I'm Yours   Nickelback - Rockstar   Nickelback - Gotta Be Somebody   Jill Johnsson - Jolene   Kid Rock - All Summer Long


15. Var du gladare eller mer ledsen i år jämfört med tidigare år?
Jag var mer ledsen.


16. Vad önskar du att du gjort mer?
 

17. Vad önskar du att du gjort mindre? 

18. Hur tillbringade du nyår?

19. Blev du kär i år?
Nej.....


20. Favoritprogram på TV?
Desperate Housewives


21. Bästa boken du läste?
 

22. Största musikaliska upptäckten? 
Fattar Inte!


23. Något du önskade dig och fick?
Mitt rosa PSP som jag fick av Mommas.


24. Något du önskade dig men inte fick?
Min Mommas


25. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Jag, Tomas, Fredrik, Elli och barnen var på Big Bowl.


26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Min Mommas


27. Hur skulle du beskriva din klädstil år 2008?
Som alla andra år


28. Vad fick dig att må bra? 
Min Mommas 


29. Vem/vad saknade du?
Min Mommas


30. De bästa nya människorna du träffade år 2008?
Tror inte att jag träffade någon ny?

Av Karolina - 1 januari 2009 18:41

Ja, då var det ett nytt år igen. Det känns som att det var igår vi firade nyår tillsammans som en stor lycklig familj. Jag, Tomas och barnen.....


Måste ju säga att året 2008  har varit ett av mina värsta år någonsin. Samtidigt så blev jag ju berikad med en ljuvligt underbar son, och då känns det inte riktigt rätt att säga så.

Men om sanningen ska fram så har jag aldrig mått sämre.


Jag har dock lovat mig själv att år 2009 ska bli bättre. Det kan bara bli bättre känns det som.

Jag brukar aldrig ge nyårslöften, men i år tänkte jag ge ett väldigt viktigt.


Till min allra finaste vän.....

Jag lovar dig att jag aldrig ska bråka med dig mer, jag ska visa dig respekt och lyssnadina behov och önskemål. Jag ska ge dig tid och utrymme att ta hand om dig själv.




 

Till alla er där ute.....


Ta hand om era nära och kära. Man får bara en chans och imorgon kan det vara för sent.




Presentation


En tjej som kämpar varje sekund av ångest, oro och tvångssyndrom. Samtidigt som jag måste klara av att vara en mamma åt mina söner.

Följ Min Blogg

bloglovin bloglovin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Länkar

Räknare

Vädret Trelleborg

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Skapa flashcards