Mamma Med Tvångssyndrom, Tourettes Syndrom, Ångest....

Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av Karolina - 9 augusti 2010 23:39

Nu i slutet av Juli så var vi på Tivoli i Köpenhamn. Det var längesen jag hade det så roligt. Vi åkte karuseller, spelade olika spel, vann nallar och godis. Alla njöt i fulla drag. Tomas och Fredrik hade varsin öl i handen hela tiden. Precis som det ska vara på Tivoli. Och jag, jag åkte Demonen för första gången. Första gången i livet, som jag åkte en bergochdalbana med loopar, tror jag.

Dessutom så hade det gjorts en ny stor och jättefin lekplats. Allt i "Rasmus Nalle" tema. Under själva lekplatsen fanns en pannkaksrestaurang i samma tema. Allt nybyggt och fräscht.

Melvin som inte åker karuseller ville ju stanna på lekplatsen hela kvällen. Han hittade dock en karusell sen som han vågade åka.


Här kommer massor med fina bilder från Tivoli.


                                                          



Presentation


En tjej som kämpar varje sekund av ångest, oro och tvångssyndrom. Samtidigt som jag måste klara av att vara en mamma åt mina söner.

Följ Min Blogg

bloglovin bloglovin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Länkar

Räknare

Vädret Trelleborg

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards