Mamma Med Tvångssyndrom, Tourettes Syndrom, Ångest....

Alla inlägg den 15 maj 2010

Av Karolina - 15 maj 2010 20:53

Jag är älskad, jag är verkligen det. Tomas älskar mig och det visar han ofta med små gester. Som nu ikväll när han hade lagat mat. Lax med ris, sås och kokta grönsaker. Ser ni så underbart han hade lagt upp det på tallriken?


I   U


  

Av Karolina - 15 maj 2010 17:49

Det blev ingen barnens Loppis idag för vädret är ju totalkatastrof. Regn, grått och kallt. Men i Norrland har dom det varmt. Tomas berättade att någon på hans Facebook hade 26 grader i skuggan. Men något måste dom ju få ha, som gör dom annars tråkga norrlänningarna lite gladare. För är det något som norrlänningarna är, så är det tråkiga, spända och fördomsfulla. Man dömer folk INNAN man lärt känna dom i Norrland. Skåningarna är mer som en familj. Man kan umgås och skoja med alla. Man är aldrig ensam och det är lätt att hitta nya folk.


Här nedan ser ni en halv norrlänning. Mamman är skåning och pappan är norrlänning, men ändå är han så fin.   


  

Av Karolina - 15 maj 2010 11:00

Nu är vi på Barnens Loppis och säljer leksaker som barnen vuxit ifrån. Detta inlägget är tidsinställt. Ville testa hur man gjorde det...hihi.


  

Av Karolina - 15 maj 2010 03:31

Titta på denna bilden på Vilde. Visst har han jättelånga ögonfransar?


  

Presentation


En tjej som kämpar varje sekund av ångest, oro och tvångssyndrom. Samtidigt som jag måste klara av att vara en mamma åt mina söner.

Följ Min Blogg

bloglovin bloglovin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Länkar

Räknare

Vädret Trelleborg

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards