Mamma Med Tvångssyndrom, Tourettes Syndrom, Ångest....

Alla inlägg den 7 januari 2010

Av Karolina - 7 januari 2010 18:29

Idag är jag så deprimerad och ledsen. Jag vet inte varför. Egentligen ska man ju vara hur glad som helst nu. Ny lägenhet, en man jag älskar överallt annat och som älskar mig lika mycket, tre helt fantastiska barn, stundande bröllop senare i år m.m


Men ändå....ändå är min själ trasig. Det kan ju troligen vara så att jag är helt sönderstressad med flytten? Vi är fortfarande långt ifrån utflyttade från det förra stället och måste vara därifrån i dagarna. Eller så kan det vara så att jag slarvat så mycket med min medicin på senaste tiden? Troligen lite av allt.


Idag har jag bara legat hela dagen i sängen och inte orkat gå upp. Jag som ändå alltid brukar kunna "ta mig samman"? Men inte idag tydligen.


Hjälp mig att hålla mig vid liv!   



Som min exman en gång sa, "Det är skillnad mellan att leva och att hålla sig vid liv".

Presentation


En tjej som kämpar varje sekund av ångest, oro och tvångssyndrom. Samtidigt som jag måste klara av att vara en mamma åt mina söner.

Följ Min Blogg

bloglovin bloglovin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Länkar

Räknare

Vädret Trelleborg

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Skapa flashcards