Mamma Med Tvångssyndrom, Tourettes Syndrom, Ångest....

Direktlänk till inlägg 22 september 2009

Ångest Och Huvudvärk

Av Karolina - 22 september 2009 21:39

Ikväll är ingen bra dag. Känner mig ledsen och ohörd. Dessutom har jag ångest och en fruktansvärd huvudvärk.

Jag känner mig bara för att sätta mig i ett hörn och gråta.



 
 
Ingen bild

24 september 2009 23:01

Hejsan, jag är 16 är och jag tror jag lider av OCD eller jag måste göra det annars är jag riktigt störd. I alla fall jag är livrädd för att få olika sjukdommar ex AIDS, Canser och sånt man dör av. Jag tror att allt rött som befinner sig någonstans är blod från en människa som har AIDS det är så himla sjukt, försöker intala mig själv att du kan inte stöta på blod från en AIDS smittad person vars du än går. Det hjälper kanske nån sekund sen kommer tankarna tänk om det verkligen är blod? jag blir så himla arg på mig själv och det här håller på att ta över allting helt och hållet. Typ exempel när jag ska tvätta mina händer så måste jag he tvål på mina händer två gånger alltid ett jämt tal annars blir man inte ren. Sen kan jag inte använda min handkräm heller nej för den tror jag är AIDS smittad sen en annan gång. Mina händer ser förjävliga ut och mitt ansikte med allt håller på att torka ut. Jag känner mig ledsen och som en jävla idiot. Och sen är det ju det här att om man just har blivit av med ett tvång då blir man överlycklig men så fort man ska hitta på någonting, då råkar man ta på någonting så att ett nytt tvång skapas eller typ panik du kommer jag att dö om jag inte tvättar mina händer. Jag vill så¨gärna leva ett normalt liv men det går ju fan inte med alla tankar.

Hoppas ångest är borta nu.
Joo juste har du nå bra tips ? :)

Kram

 
Ingen bild

Karolina

29 september 2009 12:50

Hej!

Snälla du, kan du inte maila mig på karolina.jm@telia.com
Jag vet att du kan få ett normalt liv som är värdigt att leva. Så som du har det just nu, har jag haft det och vissa dagar har jag det så. Jag kan hjälpa dig.....

Kram Karolina!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karolina - 13 december 2011 06:32

Jag måste verkligen ha gjort något fint i livet som har välsignats med dessa underbara pojkar i mitt liv? Tänk att få vakna upp varje morgon och veta att hela ens liv ligger och sover i rummen bredvid?   För att dela med mig av vad jag vaknar til...

Av Karolina - 12 januari 2011 00:09


  How wonderful life is, while you're in the world.        ...

Av Karolina - 11 januari 2011 01:37


Hej!   Det var ett tag sedan jag skrev sist. Det har hunnit vara julafton och nyår. Allt gick bra förutom en lättare ångestattack på julafton. Jag fick nog en dag i mellandagarna på alla dessa fruktansvärda panikångestattacker så jag säkte hjäl...

Av Karolina - 23 december 2010 22:03

Julen har alltid varit en glädjetid för mig. Jag älskade Julen förr och det var min absolut bästa högtid på året. De senaste åren har jag dock fått ångest över Julen. Det är något som gör mig ledsen. Det är något som mitt hjärta sörjer.   Jag har...

Av Karolina - 13 december 2010 01:28


Jag måste finnas, jag måste. De lever sitt liv genom mig...      ...

Presentation


En tjej som kämpar varje sekund av ångest, oro och tvångssyndrom. Samtidigt som jag måste klara av att vara en mamma åt mina söner.

Följ Min Blogg

bloglovin bloglovin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Länkar

Räknare

Vädret Trelleborg

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Skapa flashcards