Mamma Med Tvångssyndrom, Tourettes Syndrom, Ångest....

Direktlänk till inlägg 24 september 2008

Boat Lite

Av Karolina - 24 september 2008 19:04

Nu har jag boat lite några dagar. Fick tvättat av spjälsängen och dom nya sängkläderna till den. Fick även tvättat "ormen" som jag sydde när jag var gravid med Melvin. Den "ormen" är en idé jag fick via min, Patty. Hon och jag väntade våra Melvin och Emil samtidigt och hon kom med en hel del idéer. Det ser ut som en orm, fylld med vadd, som man lägger längs med spjälorna i spjälsängen. Verkligen jättemysig och Melvin älskade den.

Ja, ni kan själv se vad jag menar på bilderna här under.


Sen har jag även fått tvättat upp babysittern och dennes klädsel. Den köpte vi åt Melvin och den är guldvärd. Man kan vinkla några klossar under den så att den gungar.


Nu är det mest babygymmets gröna "fårmatta" och vagnens madrass som ska tvättas. Åkpåsen tvättade jag för längesen.


Nu är det mesta klart för Bebisens ankomst, förutom lite småsaker som måste köpas.



 
 
Filura

Filura

24 september 2008 20:14

Vad härlig orm! Mkt bättre än sånt där spjälskydd! Smart idé.

Sånt där babygyms-får ska vi oxå få senare. Oliver och Isabelles mamma ska vi köpa den av. Men hennes lilla får bli lite äldre först, hihi.

Kramar

http://www.mysfias.se

 
Maja

Maja

25 september 2008 11:44

Ååååh... blir alldeles nostalgisk när jag läser. Minns i somras när jag själv stod och hängde nytvättade små bebiskläder på tork, och försökte föreställa mig att bebben i magen skulle ha dom på sig sen...

http://www.livetmedviking.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karolina - 13 december 2011 06:32

Jag måste verkligen ha gjort något fint i livet som har välsignats med dessa underbara pojkar i mitt liv? Tänk att få vakna upp varje morgon och veta att hela ens liv ligger och sover i rummen bredvid?   För att dela med mig av vad jag vaknar til...

Av Karolina - 12 januari 2011 00:09


  How wonderful life is, while you're in the world.        ...

Av Karolina - 11 januari 2011 01:37


Hej!   Det var ett tag sedan jag skrev sist. Det har hunnit vara julafton och nyår. Allt gick bra förutom en lättare ångestattack på julafton. Jag fick nog en dag i mellandagarna på alla dessa fruktansvärda panikångestattacker så jag säkte hjäl...

Av Karolina - 23 december 2010 22:03

Julen har alltid varit en glädjetid för mig. Jag älskade Julen förr och det var min absolut bästa högtid på året. De senaste åren har jag dock fått ångest över Julen. Det är något som gör mig ledsen. Det är något som mitt hjärta sörjer.   Jag har...

Av Karolina - 13 december 2010 01:28


Jag måste finnas, jag måste. De lever sitt liv genom mig...      ...

Presentation


En tjej som kämpar varje sekund av ångest, oro och tvångssyndrom. Samtidigt som jag måste klara av att vara en mamma åt mina söner.

Följ Min Blogg

bloglovin bloglovin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Länkar

Räknare

Vädret Trelleborg

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards